För att lyckas förändra kundupplevelsen till världsklass, behövs såväl kundfeedback, engagerade medarbetare och regelbundna kvalitetscheckar. Men allra viktigast är att åstadkomma en övergripande beteendeförändring i organisationen. Oavsett var ni väljer att påbörja er Customer experience-process, så behövs ett verktyg som på ett strukturerat sätt hjälper er att förändra beteendet till att bli mer kundorienterat. Det är då SCC Solutions CX-plattform kommer in i bilden.
![](https://www.sccsolutions.se/wp-content/uploads/2020/01/hela_organisationen.png)
Engagera hela organisationen
Rätt insikter till rätt medarbetare skapar ett engagemang där alla ges förutsättningar att förbättra sin del av kundupplevelsen.
![](https://www.sccsolutions.se/wp-content/uploads/2020/01/mer_an_data.png)
Mer än bara data
Ett verktyg som säkerställer att medarbetarna verkligen förstår kunderna, genom kundens berättelser, drivkrafter och beteende.
![](https://www.sccsolutions.se/wp-content/uploads/2020/01/kontaktytor.png)
Alla kontaktytor, alla kanaler
Relevanta insikter över alla kontaktytor med beprövad metodik med jämförbara nyckeltal och kanalspecifika kundberättelser.
![](https://www.sccsolutions.se/wp-content/uploads/2020/01/insikter.png)
Insikter i realtid
Kundinsikter kontinerligt över tid i en automatiserad CX process. Stöd för integration med välkända CRM-system.